25. helmikuuta 2009

Mutta päivän tai kaksi annan kaikkien luulla sua mun rakastajaksi

Näin minä vihellän matkallani - Scandinavian music group

Ei voi olla totta, oon taas nuhassa. Viimeks olin kipeenä ennenkuin lähdettiin Espanjaan, sitä ennen olin kipeänä jouluna. Pitäis vissiin syödä enemmän vitamiineja, kun vastustuskyky on ihan nollassa. Äiti sano et pitäis olla viikonloppu kotona, mut toivottavasti saan sen suostuteltua että pääsen lähtemään Kiteelle jos en oo hirmu kipeä. Kaikilla melkein on ollut jo hiihtoloma, mutta meillä täällä se alkaa vasta ensi perjantaina ...eli enää pari päivää koulua jäljellä. Koulussa muutenkin on outoa kun puolet ystävistä on matkoilla tai kipeänä :c, mut onneks miula on vielä maikki ja titta ! Ainiin ja nams lähdetään Anskun kanssa Lappeenrantaan iskän luo hengailemaan, eli se tarkoittaa että pääsen shoppailemaan<3

DISCO ENSEMBLE
KOTITEOLLISUUS

MAJ KARMA
PMMP
REINO & THE RHINOS
RISTO
SCANDINAVIAN MUSIC GROUP (sulo klubi)
IRINA (sulo klubi)


Disco ensemble on toinen bändi, jota innolla kavereiden kanssa odotetaan. Se bändi on jotain ihmeellistä livenä, myös levylläkin mutta varsinkin livenä. Hyvät muistot on jäi viime marraskuun Areenan keikasta, jossa oltiin keskellä eturivissä ja keikan jälkeen saldo oli mustelmilla oleva maha ja reikäinen paita ! Olen onnellinen, että vielä kuuntelen kyseistä bändiä vaikka hirmu moni muu asia on jo jäänyt kuukausien myötä pois.

Hihi mutta yritän tässä parantua joten teemuki kutsuu :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti