20. maaliskuuta 2009

Dry my eyes

Mikä ihana perjantai. En oo koulun jälkeen poistunu kotonta muualle kuin kauppaan ostamaan puoli kiloa karkkia ja nyt on paha olo. Onneksi oon kyllä myös lukenu hiukan fysiikan kokeisiin ..ja siivonnut pari kirjoituspöydän laatikkoa! Sieltä löytyi vaikka mitä asioita ja tavaroita jotka olin unohtanut, esim. vanhoja synttärikortteja, kaikkia keikkarannekkeita ja päiväkirjoja. Yritin mahduttaa kaikki päiväkirjat yhteen laatikkoon mutteivat ne mahtuneet! Oon pitänyt päiväkirjaa kolmannelta luokalta asti, eli jo 7 vuotta ..ensimmäinen niistä on pieni sinikantinen kirja, johon oon liimaillu hienoja tarroja ja piirrellyt geelikynillä (ne oli sillon tosi in!). Joskus ollaan luettu sitä millan kanssa ääneen ja siitä jos mistä saa kunnon naurut ..oon ollut ihana Lotta 9 v.

Onneks huomenna on jotain tekemistä. Oon yksinään kotona, joten kutsuin rouskun meille kyläilemään ..meinattiin yllärillä syödä ja katsoa luultavasti 8 päivää ensi-iltaan ja jalkapalloa! Kävin tänään ostamassa jo lohkoperunoita, kananuggetteja ja vaniljajäätelöä (meinattiin tehdä mustikkapiirakkaa ja syödä sitä jäätelön kanssa, nams). Saatte ehkä kuvia meidän hienoista kokkailuista ;>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti